Untuk kawan.

Assalamualaikum :)



Ketika ini, awak dengan saya, di dalam kelas, bebas, habis sudah exam :) Alhamdulillah, kami bersama-sama bergembira. Dan awak memeluk saya dengan penuh erat. Dan saya hanya membiarkan saat itu menjadi sejarah. Dan telah pun saat itu dibuktikan dengan fotograf ini. Terima kasih berserta junjungan intan kemesraan ku ucapkan kepada Nur 'Afina.

I call her. Amirah. Sometimes too Nurul : )
She's my sister. Tak kisah lah Homeroom ker tak homeroom, yang penting saya sayang dia. 

Apabila kita sayang seseorang itu, memang tak sah jikalau tak ada gaduh, dengki, gelak, tawa, lucu, semua lah!

Terima kasih kerana ada ketika saya susah.

Terima kasih kerana membantu saya dengan kata kata semangat awak.

Terima kasih kerana memahami dan bersabar dengan saya.

Terima kasih kerana cuba bersabar dengan saya.

Terima kasih kerana melayani saya dengan penuh kebaikan dan kasih.

Terima kasih kerana tidak melukakan hati saya jika saya melukakan hati awak.

Maafkan saya jika saya melukakan hati awak.

Maafkan saya jika saya tak sempurna.

Maafkan saya jika awak hampa dengan saya.

Maafkan saya jika saya tak dapat menceriakan awak.

Maafkan saya kerana tidak dapat menjadi yang terbaik.

Maafkan saya jika saya mengungkit segala kesalahan awak.

Maafkan saya untuk segala galanya.

Terima kasih dan maafkan saya.

Saya sayang awak kawan :D

Semoga kita sama-sama ke Cambridge.. Amiin 



Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman menduduki interview JPA dan MYPAC/Yayasan Peneraju PART 2

Pengalaman menduduki interview JPA dan MYPAC/Yayasan Peneraju PART 1

La Tahzan :')